środa, 11 marca 2015

Entrelac w całej okazałości

Dzisiaj chwalę się kominem, o którym wspominałam w poprzednich postach. Wzór jest prosty, efektowny, a cieniowana włóczka tylko wyciąga z niego to, co najlepsze. Inspiracją był dla mnie ten komin - klik. Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia i wiedziałam, ze muszę go zrobić :D

Tak się prezentuje na właścicielce:





Zdjęcia zostały zrobione na Świętym Krzyżu (woj. świętokrzyskie).

I jeszcze zdjęcia w stanie rozwieszonym:




Dane techniczne: 
projekt: Kolorowy zawrót głowy
wzór: Entrelac
włóczka: DROPS Big Delight, 08 wild berries
zużycie: 1 motek i ciut (110g)
druty: 6 mm

Dorzucam jeszcze zdjęcie zielonego komina, który pokazywałam poprzednim razem:

Ponieważ dzisiaj środa (coś za szybko mijają te tygodnie) to akcja u Maknety, czyli Wspólne dzierganie i czytanie. 


Czytelniczo u mnie niewiele było w tym tygodniu, ale dzisiaj zaczynam Wnuczkę do orzechów Małgorzaty Musierowicz. Długo nie mogłam jej upolować w bibliotece, ale w końcu się udało :)

A na drutach chusta - moja pierwsza. I już nie mogę się doczekać końca :) 




***
Propozycja muzyczna na dziś: Zaz - Si

Pozdrawiam serdecznie, 
Sylwia

16 komentarzy:

  1. Intensywny kolorek przypomina niebo. Świetne kominy.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rzeczywistości ma bliżej do szafirowego, ale to też niebo :P

      Usuń
  2. Twoje prace mają takie konkretne kolory!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Trzeba sobie jakoś rozweselić szaro-burą pogodę :)

      Usuń
  3. A ja się zakochałam w scenerii ze zdjęć :)
    Fajne te Twoje kominy, oba :D A jak skończysz chustę to koniecznie podziel się wrażeniami, bo ja się za to zabieram jak pies do jeża!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszam, szczególnie w wakacje - można sobie urządzić porządny spacer, kilkunastokilometrowy - ze Świętej Katarzyny, przez Łysicę na Święty Krzyż.
      Podzielę się wrażeniami, o ile chusta mnie nie pokona, dwa razy prułam część ażurową, bo pomyliłam się we wzorze... Ale już powinno być łatwiej mimo że coraz więcej oczek :)

      Usuń
  4. fajne te kominy - takie soczyste :) i piekne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Ze zdjęciami mam własnie największy problem, więc cieszę się, że się podobają :)

      Usuń
  5. Entrelac wyszedł świetnie, a na św. Krzyżu byłam bardzo dawno.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kominy świetne, ale ja najbardziej zazdroszczę tła:) Koloru nieba, słońca i atmosfery Św. Krzyża:)

    OdpowiedzUsuń