środa, 25 lutego 2015

No to bawmy się :)

Przyłączam się do zabawy organizowanej przez Maknetę - Wspólne dzierganie i czytanie.
Muszę się przyznać, że jako obserwator uczestniczę od o samego początku, teraz przyszła kolej na czynny udział.

Jeśli chodzi o dzierganie to jestem w trakcie komina dla siostry. Pokochałam entrelac od pierwszego wejrzenia. Zrobiłam już szal dla mamy, mam nadzieję go niedługo pokazać, teraz dzieje się komin, a w przyszłości chusta dla mnie :)

Skoro środa to również czytanie. U mnie Wiedźmin, w tej chwili część druga. Zastanawiam się dlaczego nie czytałam tego wcześniej? Ten język, ta fabuła... Coś czuję, że zaprzyjaźnię się z Sapkowskim na dłużej, a na pewno z Geraltem :D

Miłego wieczoru życzę i idę sprawdzić co u Was się czyta i dzierga,
***
Zostawiam Was z piosenką Lost Stars nominowaną w tym roku do Oscara




28 komentarzy:

  1. Sapkowski to nie moja bajka, ale moi panowie go lubią :)
    Komin zapowiada się fantastycznie,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam, że nie moja :) Ale jednak moja :D

      Usuń
  2. Przeplatanka robi na mnie wrażenie:) Koniecznie muszę nauczyć się tego wzoru.
    Sapkowski, owszem dobry, ale nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór jest wbrew pozorom nieskomplikowany :) Polecam filmiki Intensywnie Kreatywnej - wszystko jest dokładnie wyjaśnione i pokazane.

      Usuń
  3. Sapkowski jest super :)
    Jestem fanka od roku ...hmmmm, może przemilczę?
    Czytywałam jeszcze Wiedźmina w odcinkach, w "Fantastyce"...
    Entrelac to boski wzór, zawsze zachwycający.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero od miesiąca, ale raczej zostanę na dłużej :)

      Usuń
  4. jak można dziergać i czytać jednocześnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie jestem na etapie jednoczesnego czytania i dziergania, ale próbuję.
      Wystarczy wzór, który wymaga mało skupienia. Zawsze można też słuchać audiobooki :)

      Usuń
  5. O Sapkowski czytałam ale juz dawno.;) piekny komin

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja powoli zaczynam się w entrelacu zakochiwać, choć drutowa nie jestem, ale wzór mi się podoba. Sapkowskieggo nie czytałam, chyba nie moja bajka, ale na film poszłam, bo Żebrowskiego lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten wzór ma w sobie to coś :) Ja filmu jeszcze nie widziałam, poczekam aż przeczytam wszystkie części i dopiero :) Miło będzie obejrzeć młodego Żebrowskiego :)

      Usuń
  7. Sapkowski jest rewelacyjny. Na razie dwa razy przeczytałam całą serię i pewnie nie zamierzam na tym poprzestać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sapkowski to nie moja bajka. Entrelakowy komin zapowiada się pięknie.
    Miłego blogowania
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Sapkowski jak najbardziej, u mnie Sezon Burz aktualnie. Enterlak bardzo mi się podoba ale nie na tyle żeby się nauczyć... na razie ;))) Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  10. Komin zapowiada się pięknie. Ta metoda robienia jeszcze przed mną.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne kolorki w tym entrelacu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorki to akurat nie mój wybór, ja bym wybrała niebieski lub pomarańczowy :) Ale i tak są fajne :)

      Usuń
  12. Ach, kocham całą sagę o Wiedźminie, z Sezonem Burz włącznie! Czytaj, czytaj i nie przerywaj. Ja już sobie zrobiłam za długą przerwę, coś mi się wydaje, że w wakacje powtórzę sobie znów całą sagę. 1,5 roku już minęło odkąd to przeczytałam!
    Trafiłam do Ciebie od Maknety, też niedawno zaczęłam uczestniczyć. Te wszystkie Wasze robótki wyglądają dużo leiej niż moje biedne kwadraty, ale cóż począć :D To, co kiedyś będzie kominem wygląda obiecująco! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i mam nadzieję, że niedługo zacznie być kominem :)
      Po przeczytaniu wszystkich komentarzy mam ochotę jak najszybciej skończyć serię i przeczytać ją od nowa i od nowa... :P Czy to dziwne?

      Usuń
  13. Wow, fajny wzór! Koniecznie pokaż komin, kiedy już skończysz! :)
    A do Wiedźmina to uwielbiam plugawca :D Czytałam daaawno temu, jakoś w gimnazjum (wiem, wiem, takie książki w takim wieku ;) ), a obecnie słucham boskie słuchowsko made by Supernowa. Niby audiobook, a brzmi jak film przez dodanie muzyki i czytanie przez wielu aktorów. Rewelacja, polecam, jeśli lubisz audiobooki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko skończę to postaram się pokazać niezwłocznie.
      I audiobooka muszę poszukać i też posłuchać :) Tylko kto mi odda kilka godzin doby, żebym się mogła wyrobić ze wszystkim?

      Usuń
    2. Z audiobookiem to jest akurat oszczędność czasu, przynajmniej ja tak sobie wmawiam :D bo można jednocześnie słuchać i gotować/chodzić/dziergać/prasować czy coś ;)

      Usuń
  14. Fajnie układają się kolorki w tym enterlacu.
    Wiedźmin to nie moja bajka, chociaż serial oglądałam jakiś czas temu.

    OdpowiedzUsuń